انیمیشن Alike (نابودی یا شکوفایی استعداد)


Alike” یک انیمیشن بسیار زیبا و مفهومی در مورد کودکی باهوش و دارای استعداد در زمینه هنر به ویژه موسیقی و نقاشی می باشد که دائماً می خواهد این استعدادها را از خود بروز دهد، ولی پدر و معلم او اصرار دارند او هم مثل بقیه رفتار کند، همانطوری که خودشان شبیه همدیگر هستند. انسانهایی خسته و ماشینی که هر روز کارهایی یکنواخت را انجام می دهند. ولی در پایان پدر با دیدن ناراحتی فرزند خود متوجه این قضیه می شود و …

امروزه همه آدمها، دچار یک زندگی روتین، تکراری و خسته کننده شده اند. اما وجود این ویژگی ها تنها مربوط به بزرگسالان جامعه نیست، بلکه این ویژگی ها از طریق آنها به کودکانشان منتقل می شود و رفته رفته رفتار آنها مشابه دیگر افراد جامعه خواهد شد. با این وضعیت نه تنها شادی و نشاط کودکان نابود می‌شود، بلکه استعداد و خلاقیت آنها نیز از بین می رود!!!

این انیمیشن کوتاه دارای درس های مهم برای والدینی است که دائماً سعی دارند علایق و سلایق خود را به فرزند‌انشان تحمیل کنند و آنها را در مسیری که به اعتقاد‌شان درست است، قرار دهند.
این ا‌ثر تا‌کنون در نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های متعددی از جمله جوایز گویا، تری‌دی وایر و FICA شرکت کرده و موفق به دریافت جایزه شده است. 

از تماشای این انیمیشن فوق العاده لذت ببرید …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دانلود 9 بازی ویتامین کیو

برای افزایش هوش های ۹ گانه کودک
(۳ تا ۸ سال)