انیمیشن فوق العاده Inside Out

انیمیشن درون و بیرون (Inside Out) هم برای بچه ها و هم بزرگسالان بسیار مفید و آموزنده است. این انیمیشن حرف های زیادی برای گفتن دارد. این انیمیشن در مورد اینکه ذهن ما در موقعیت های مختلف چطور کار می کند و شرایط زندگی چطور شخصیت ما را شکل می دهد، صحبت می کند.

جایزه “اسکار” و “گلدن گلاب” بهترین انیمیشن از جوایز مهمی است که انیمیشن درون و بیرون موفق به دریافت آنها گردیده است.

انیمیشن Inside Out تولید شده در والت دیزنی – پیکسار، یکی از بهترین و زیباترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته شده است. پیت داکتر نویسنده و کارگردان این انیمیشن، ایده اصلی این فیلم را از احساسات و تجربیاتی که خودش در نوجوانی به آن دچار شده است، الهام گرفته و نوشته است.

خلاصه داستان :
داستان فیلم در مورد صداهای درون ذهن یک دختر بچه به نام رایلی است. در طول داستان پنج احساس مهم ذهن او یعنی شادی، غم، خشم، ترس و نفرت در قالب شخصیت هایی، کنترل ذهن رایلی را به دست می گیرند، به این گونه که هر بار یکی از حس های ۵ گانه او تحریک شده و کنترل ذهنش را در دست می گیرند و باعث می شوند رایلی رفتارها و واکنش هایی را از خود بروز دهد.

داستان از جایی شروع می شود که رایلی، به خاطر شرایط خانوادگی اش مجبور می شود بنا به دلایلی به همراه خانواده اش به شهر دیگری نقل مکان کند. او که در ابتدای سن نوجوانی قرار دارد، خود را گمشده و بی هدف می بیند و غمگین و افسرده می شود، چون مجبور شده از خانه و دوستان قدیمی اش دور شود و همه دلبستگی هایش را رها کند. با این حال رایلی سعی می‌کند خوشحال و مثبت نگر باشد و دوستان جدیدی پیدا کند و وضعیت خود را با محیط جدید انطباق دهد، اما … با مشکل مواجه شده و پنج احساس مهم ذهن او یعنی شادی، غم، خشم، ترس و نفرت نمی توانند در وضعیت جدیدی که رایلی در آن قرار گرفته، کنترل همیشگی را بر ذهن او داشته باشند و مدام در حال کشمکش با یکدیگر هستند و …

از عواملی که باعث عدم موفقیت افراد می شود و در این انیمیشن به خوبی نمایش داده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• نداشتن مدیریت بر ذهن خود در شرایط مختلف
• نداشتن مرکز کنترل درونی
• و …
اینها عواملی هستند که افراد ارزش آفرین در خودشان به راحتی مدیریت می کنند و باعث می شود این افراد در زندگی خود تصمیم گیری هایی درستی داشته باشند و بهترین نتیجه ها را بگیرند.

پدر و مادر گرامی : شما نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این توانمندی های ذهنی در فرزندان خود دارید.

تیم تحقیقاتی کودک آپ با در نظرگیری شخصیت های مختلف در فرزندان، بسته آموزشی تیپ یاب را برای شما والدین طراحی کرده تا به کمک آن بتوانید تیپ شخصیتی فرزند خود را تشخیص داده و بهترین روش تربیتی متناسب با شخصیت فرزندتان را در پیش بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس بالا کلیک کنید.

از تماشای این انیمیشن مفهومی و زیبا با دوبله فارسی لذت ببرید …

کودک آپ
پرش کودک به مدار توانمندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

دانلود 9 بازی ویتامین کیو

برای افزایش هوش های ۹ گانه کودک
(۳ تا ۸ سال)